jueves, 17 de julio de 2008

22 days left

Hola hola!

No tinc gaire cosa a explicar, però per fer algu...

Dissabte passat va pujar en Carlos a Seoul, amb la mala sort (mala sort és un eufemisme) que justament aquell dia va estar caient una pixarada de les heavies TOT EL DIA. I la menda que es va oferir a acompanyar-lo, si esque vaya dos...

Vam estar per Insa-dong i vam entrar a l'únic Starbucks de Corea que té el rètol en hangeul (alfabet coreà), i com que el lloc és famós doncs foto al canto:

Després d'una horeta despotricant sobre tot l'estrés que ens provoca aquest país i comentant situacions curioses amb què ens hem anat trobant fins ara, vam anar a sopar (mentida, vam anar a buscar un hostal pel Carlos i ens hi vam tirar segles sense èxit, però tampoc cal explicar-ho xD) i pel camí ens vam creuar una manifestació contra les vaques boges dels EU que ja fa pudor el tema, però també vai fer foto perquè era un grup bastant reduït i feien pena al mig de la carretera.

Vam sopar 찜닭, el nº 1 del meu TOP 5 de plats coreans.
Bàsicament és pollastre amb verduretes, fideus, un tros de patata i, OF COURSE, mogollón de salsa picant xD
Curiositat sobre el plat: el primer dia que la Lídia i jo vam arribar a Seoul vam menjar
찜닭 (podeu anar al post del 14 d'agost de l'any passat i voreu com en parlo) i des de llavors no n'he menjat gaire perquè és carillo xD però sempre el tinc present quan algú em diu que em convida a dinar xDDD

I per contrastar, una foto del famós 뻔데기 ("pondegui", o cucs de seda...ecs!) que me'l vai trobar dilluns quan vai sortir a beure amb en Jeong-eun i uns amics:

...si, ho he probat.
I me'n penediré tota la vida.



To another thing butterfly, ahir em vai comprar un llibre en coreà, el meu primer repte!!!
Clar que jo ho havia de fer a lo grande, o sigui que en comptes d'un llibre petitet em vai pillar 350 pàgines de contes tradicionals coreans per nens de primària xD

...i tot i ser per nens de primària ahir vai trigar 15 minuts a desxifrar la primera pàgina xDDD
La cosa promet, però no em rendiré!!



Més coses.
Fa una hora en Jeong-eun ha marxat fins dissabte a fer de monitor per guanyar pasta que sino no podem anar d'excursió enlloc xD
Demà he quedat amb la Bea, el seu nòvio i les seves companyes d'habitació per anar al cine i sopar, i demà passat torno a trobar-me amb el trio UAB: Hana, Dae-hyeon i Sin-seok (tachaaaan!!). Mola perquè sempre que quedo amb ells vai de gratis tot el dia j0j0j0

En fi, a vore si d'aquests 3 dies surt alguna cosa profitosa per explicar-vos.
I sino doncs mira, us espereu a que me'n vagi a Lotte World la setmana que ve.


3 comentarios:

Nef-chan dijo...

El 뻔데기 és algu que em van oferir a provar i vaig dir que no! No podria...

Anónimo dijo...

ala princessa que nomès falten 21 dies i deixeras de menjar coses rares i podràs fer a mans un bon entrepà de lo que vulguis. t'esperem amb ganes. l'avi fulqui

Anónimo dijo...

Tuve una conversación durante la comida de ayer:

-Ay, pues mis gusanos de seda hacían una cosa muy rara. Cuando ya tenían alas se quedaban pegados por el culo.
-XDDDDDDDDDDDDD Eso es que estaban follando!
-:O

15 minutos para descifrar una página de esas parece algo decente