jueves, 31 de julio de 2008

Up...down

Bueno, bueno, bueno...

Lu que no em passi a mi...

Resulta que dimarts vai quedar amb Mr. Jack, però el que no m'esperava és tota la història que m'havia preparat. Per flipar.

Arribo a Hongdae i em porta directament a conèixer els cantants de No Brain i Transfixion, dues bandes de les quals sóc fan.
Histèrica perduda, suant...no vai saber què dir i vam acabar parlant de les coses que coneixien d'Espanya i el típic "ah doncs jo vai anar a Barcelona i em va encantar blablabla...". Encantadors.
...i un video de cada grup, per recordar el moment ^^



Després em va portar a una tenda PERDUDÍSSIMA entre carrerons anomenada London's Burning. Genial. Tot caríssim importat de Japó, però vamos, que si m'ho pogués permetre m'ho compro tot. La tenda super xula, però el millor és que els amos són els novios de les Shorty Cat, que curiosament treballen al restaurant que hi ha just al costat de la tenda.

Adoro a les Shorty Cat des d'abans de venir a Corea (us ho pot assegurar la Hell) i quan me les va presentar em vai quedar tan a quadros que se'm va oblidar fer-me una foto amb elles T_T

4 fotos de la tenda + video del grup:


En aquest punt jo ja estava que no podia demanar més, i de cop qui entra a la tenda??
El cantant de Rux!!! (recordeu el bolo aqui)

Total, una festa que no m'ho podia creure (tampoc hi ha foto u_u).

En Jack va haver d'arrossegar-me per treure'm de la tenda i anar a sopar xD
Però mentre caminàvem va rebre una trucada. Em diu que és per mi i jo wtf?
L'agafo. LA ÒSTIA!! El baixista de Crying Nut, disculpant-se perquè en principi havia de venir a beure amb nosaltres però li havia sortit un imprevist.

Jo flipant.
A quadros.
Video:


Recupero l'alè i anem a sopar, i després de voltar una mica pel barri anem a veure l'assaig "d'uns amics".

...uns amics?

GALAXY EXPRESS
!!!!

Al·lucina. Jo al local (amb les parets forrades de "leopard skin"!!!!!) dels Galaxy Express veient un assaig.
Però aqui no acaba la cosa, perquè qui hi havia amb ells?? Una de les actrius d'un dels meus programes preferits, 웃찾사.

I quan va acabar l'assaig vam anar tots junts a beure.
Fins les 6 del matí, que vai pillar un taxi i li vai explicar la meva vida sencera al taxista, que deuria flipar xD

Video dels Galaxy i 4 fotos que vai fer quan ja estavem a l'últim nivell de la borratxera menjant sashimi i bebent soju.


Guitarra:

Jack (el culpable de tot)

Bateria (dreta) + el company d'habitació (el de les ulleres xD) [EDITAT, que la informació era confosa]

El baixista va pirar abans i l'actriu no em va deixar fer-li fotos xD

Resumint va ser un dia MOLT GRAN.
Enorme.
Però quina ràbia no haver quedat amb en Jack abans, cony!!
Jo no sabia que tenia tants contactes el tiu!!!




En fi, canviem de tema.
Avui he tingut la meva primera despedida.
Horrible.
A partir d'ara serà un no parar de dir adeu.

He quedat amb en Jeong-ho i en Hee-seong, dos dels que m'han cuidat més entre la gent de TFL. En teoria la festa de despedida amb els del grup és dilluns a l'acampada però com que els dos treballen no poden venir T_T

Hem estat per Insa-dong (a.k.a. barri on tots els estrangers van a comprar regals de record) i he aprofitat per comprar 4 regalitus.
Que ningú s'esperi res impressionant perquè NO.

Fotos tontes:

Sopar, unes birres i cap a casa, que demà m'he de llevar a les 7 per pillar el bus cap a Jeonju!!

A aquests dos els trobaré a faltar T_T

I res, me'n vai a dormir i ens veiem diumenge o dilluns amb la meva crònica del viatge.

Queda una setmana nens!

2 comentarios:

Jahdry dijo...

k way! k suerte que tienes virutillas, Disfruta estos ultimos dias. Bsos

Anónimo dijo...

el bateria te una retirada a l'adri xDDD clar esta... que te mes pinta de batela el company d'habitacio.. i de company d'habitacio el bateria, pero enu, es lo que hay xD

be!! marxo a menorca... aixi que ens veiem quan torni! ;)


disfruta dels 4 dies! =D