lunes, 28 de julio de 2008

Aaaargh!!

Em queden menys de dues setmanes aqui i de cop la penya té pressa per veure'm!!

Doncs em sap greu però haver-hi pensat abans, gent, que ara ja tinc tots els dies ocupats. M'agafa mal de cap només de pensar-hi >_<

Demà, dimarts 29: primera i última quedada amb Mr. Jack, un personatge que vai conèixer a través del meu blog coreà quan jo sortia a la tele. Ens hem passat mesos intentant quedar però sempre hi havia alguna cosa que ho impedia, així que demà ja vorem què tal.

Dimecres 30: passar el dia amb el nen, que des d'ahir fins demà al vespre és fora treballant.

Dijous 31: última trobada amb la Su-yeon, que també la vai conèixer pel blog coreà. Va estar estudiant un any a València i parla castellà millor que jo.

Divendres 1, dissabte 2 i diumenge 3 d'agost: excursió a Jeonju i a Busan amb el nen.

Dilluns 4, dimarts 5: acampada al costat del riu Han amb els del grup.

Dimecres 6: Everland.

Dijous 7: maleta xDDD

Menys mal que ja ho tinc gairebé tot preparat, que sino no puc tornar xD
Visto lo visto, espereu notícies meves gairebé cada dia, perquè en poc més d'una setmana faré més coses que durant els últims mesos xD

2 comentarios:

Lapry dijo...

No vegis! ^O^ Acabaras am un mal de peus! XDDDD


ànims! Normal, tothom vol quedar amb tu per despedirse a lultim moment!! ^-^

i quan tornis et tocarà quedar amb tothom d'aquí!!!

Unknown dijo...

Quina feinada se t'ha girat...
Jo, si de cas hi ets, em reservo el meu aniversari o el Nadal. Cava i Tovalló al cap, que ja està bé cony!!!