lunes, 7 de julio de 2008

Marranades

És que últimament no fai res especial o sigui que no tinc coses per actualitzar, però com que em sap greu fa uns dies vai començar a fer col·lecció de fotos de porqueries que menjo per aqui.

Segurament molts membres de la family fliparan de que JO mengi aquestes coses, i per això mateix ho penjo xD


Curiosament, gairebé tot té un color així vermellós...per què serà?

Bueno aqui teniu el 낙지불고기, que ja us el vai ensenyar fa un temps i també està a la capçalera del blog, però fa poc en vai menjar a un altre lloc xD

Després tenim el 닭똥집, que si es tradueix literalment vol dir "casa de la merda del pollastre", però...mmm...com es diu mollejas en català?
És igual, això es menja molt (bueno, igual no, però el pariento m'hi ha viciat) quan es va a beure.
Seguint amb la categoria de "tapes" (per dir-ho d'alguna manera), tenim el 곱창순대볶음, que ve a ser...l'equivalent coreà de la morcilla + trossets d'intestí prim (però sense res a dintre) + mogollón de verduretes + molta salsa picant.
I això és 골뱅이: cargols, pasta, verduretes i mogollón de salsa picant.
Oju, els cargols no me'ls menjo, no us feu il·lusions.
I avui he menjat per primer cop 해물떡찜!!
Cassoleta amb gambes, musclos, cranc, ous,
떡 (es pronuncia "tòc" però encara no he trobat una manera satisfactòria de traduir-ho), calamar, kimchi, bolets raros asiàtics...i mogollón de salsa picant xD
Està de muerte, i quan t'ho acabes tot barreges la salsa que queda amb arròs i...buah...

Avui fins aqui.
Seguiré fent fotos de coses que menjo xD

Ah bueno, de regal dues fotos que m'he fet avui amb unes caques rollo Gaudí que hi havia pel carrer xD

7 comentarios:

Lapry dijo...

Com molen les caques xDDD

i... el menjar es tot picant??? te tot una pinta força semblant...
cargols... jo tampoc me'ls menjaria XDDDDD

Que vagi be wapa!! ^O^

Anónimo dijo...

vine aviat perque el teu català esta molt rovellat ( bueno, vai, fai, etc )de totes maneres t'estimem molt

Anónimo dijo...

les mollejas no son "el pedrer"¿??¿??

enu, casa de la merda del pollastre esta mes encertat xD


muaa!

Akai dijo...

Doncs a Corea m'ho passaria bé, m'encanta el menjar picant! ^^

De fet, pel que em diuen m'agrada tant que si una cosa jo la trobo "picant" vol dir que és prou forta com per matar a una persona normal. xD

Però no sé, els plats fets amb vísceres és una de les poquísimes coses que em poden tirar enrera... I mira que he menjat insectes, granotes i meduses sense cap problema. Però un plat de callos no puc ni olorar-lo.

En canvi els cargols segur que m'els fotria ben content. ^^

Anónimo dijo...

uf, que acidez ma' entrao de pronto... me recuerda a aquella vez que me tomé unos tallarines a la tailandesa y me tiré una semana echando gaudís de esos.

Orochi dijo...

les fotos de les caques ruls xDDD

Unknown dijo...

Amb la quantitat de picant que menjen per aquí no m'extranyen gens aquestes representacions de la caca de colors. Per que segur que si jo menjo això, faig una 'bacardi'.